E-commerce
Chcesz
swój sklep
internetowy?
-
Perfomrance Marketing
-
Optymalizacja konwersji
-
Analityka i diagnostyka
-
Lead Generation
-
Kampanie efektywnościowe
-
Remarketing
internetowy?
Perfomrance Marketing
Optymalizacja konwersji
Analityka i diagnostyka
Lead Generation
Kampanie efektywnościowe
Remarketing
Zależy Ci na większym ruchu? Należy pamiętać, że sprzedaż internetowa, czyli e-commerce funkcjonuje na odmiennych zasadach niż sprzedaż tradycyjna. Będą tu potrzebne innego rodzaju działania, gdyż zachowanie klientów w internecie różni się od przyjętych praktyk w sklepach stacjonarnych. Pomożemy Ci we wdrożeniu takich rozwiązań w zakresie prowadzenia sklepów internetowych, aby optymalnie działały i generowały wymierne rezultaty sprzedażowe.
Ważne aspekty branży e-commerce, którymi zajmujemy się podczas współpracy z naszymi klientami, to:
Konwersja – jest to przekształcenie odwiedzin użytkowników na stronie na realną sprzedaż. Mierzymy zatem i badamy ruch na stronie. Dzięki przyjętym przez nas strategiom marketingowym, jesteśmy w stanie zwiększyć wskaźnik konwersji do zadowalającego poziomu.
Zwiększanie ruchu – aby móc cokolwiek sprzedać w internecie, należy wygenerować znaczny ruch na stronie. Czasem jednakże ilość odwiedzin nie przekłada się bezpośrednio na sprzedaż. Należy zadbać o jakość działań promocyjnych, żeby uzyskać jak najwyższy poziom konwersji.
Remarketing – pozyskiwanie nowych użytkowników jest drogie. Lepiej więc ukierunkować reklamę do użytkowników różnych platform, którzy już wcześniej pojawili się na stronie, ale nie sfinalizowali transakcji. Internet daje dosyć dużą możliwość śledzenia aktywności w sieci wśród potencjalnych klientów. Używając tego narzędzia, jesteśmy w stanie przekierowywać odbiorców z powrotem do danego sklepu internetowego.
Lejek sprzedażowy – często bywa tak, że proces sprzedaży rozciągnięty jest na kilka dni. Możemy przyciągnąć uwagę klienta, jednakże dopiero po kilku działaniach marketingowych i remarketingowych podejmie on decyzję o zakupie. W pierwszej fazie reklama dotrze do większego grona osób, z czego stopniowo ich liczba będzie się zmniejszać, zostaną ci, którzy realnie chcą skorzystać z naszej oferty.
Prowadzimy również kampanie sprzedażowe w Google Ads oraz mediach społecznościowych - Facebook, Instagram, LinkedIn, które są zintegrowane ze sklepem internetowym, przyciągając uwagę odbiorców i generując większy ruch w serwisie. Każde z naszych działań analizujemy, dzięki czemu na bieżąco możemy śledzić rezultaty kampanii i ją optymalizować. Korzystamy również z platform Marketing Automotion, która pozwalają na automatyzację działań promocyjnych, przekładając się bezpośrednio na wyniki zbierania leadów i sprzedaży.
Jeżeli chcesz rozwinąć swój sklep internetowy, skontaktuj się z nami!
Jak możemy Ci pomóc?
Twoja wiadomość
została wysłana!